16 იან

ერთობლივი ლაბორატორია „სისტემათა ინჟინერინგი“

საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ენერგეტიკისა და ტელეკომუნიკაციის ფაკულტეტის და ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ერთობლივი ლაბორატორიის „სისტემათა ინჟინერინგი“-სთვის ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ბიუჯეტიდან გადახდილია 2444 ევრო.
29 დეკ

საბჭოს სხდომა

25 დეკემბერს  ჩატარდა ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის  საბჭოს სხდომა
29 დეკ

პროექტი „ზამთრის სკოლა“ ბაკურიანში

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის სტუდენტური თვითმმართველობის ორგანიზებით და ფაკულტეტის ადმინისტრაციის მხარდაჭერით დაბა ბაკურიანში განხორციელდა პროექტი "ზამთრის სკოლა"
19 დეკ

ბიზნესომბუდსმენთან შეხვედრის ანგარიში

2018 წლის 18 დეკემბერს, 15:00 საათზე სტუ-ს ცენტრალურ ბიბლიოთეკაში, უნივერსიტეტის ბიზნესის და სამართლის ინსტიტუტის ინიციატივით შედგა პროფესორ-მასწავლებელთა და სტუდენტთა შეხვედრა საქართველოს ომბუდსმენთან, ბატონ ირაკლი ლექვინაძესთან.
13 დეკ

შეხვედრა ბიზნესომბუდსმენთან

2018 წლის 18 დეკემბერს (სამშაბათი) 15 საათზე სტუ-ს ცენტრალურ ბიბლიოთეკაში (ადმინისტრაციული კორპუსი) სტუ-ს ბიზნესისა და სამართლის ინსტიტუტის ინიციატივით ჩატარდება შეხვედრა საქართველოს ბიზნესომბუდსმენთან ბატონ ირაკლი ლექვინიძესთან.
12 დეკ

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის პროფესორის წარმატება

ავსტრიის სამეცნიერო საზოგადოების მიერ გამოცემულმა ჟურნალმა „European Journal of Economics and Management Sciences“, რომელსაც ტომსონ როიტერის სააგენტოს მიერ მინიჭებული აქვს იმპაქტ-ფაქტორი, ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი, მაია ჩეჩელაშვილი აირჩია თავისი რედკოლეგიის წევრად.
სიახლეების სრულად ნახვა

საინფორმაციო ფურცელი

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის 2018-19 სასწავლო წლის პირველი   სემესტრის  შუალედური გამოცდების ცხრილი

ბიზნესის ადმინისტრირების და საბანკო საფინანსო ტექნოლოგიების   I კურსი

სასტუმრო მომსახურების I კურსი

ბიზნესის ადმინისტრირების და ტურიზმის II კურსი

ბიზნესის ადმინისტრირების III კურსი

ბიზნესის ადმინისტრირების IVკურსი

ბიზნესის ადმინისტრირება (აუდიტი) IVკურსი

ბიზნესის ადმინისრტირება (მარკეტინგი)  IVკურსი

საბანკო და საფინანსო ტექნოლოგიები  II, III, IV კურსი


ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტის პროფესორთა საკონსულტაციო საათები (2018-2019 წ. I სემესტრი)

საჯარო მმართველობისა და ელექტრონული ბიზნესის დეპარტამენტის პროფესორ-მასწავლებელთა კონსულტაციების გრაფიკი (2018-2019 წ. I სემესტრი)

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის საფინანსო და საბანკო ტექნოლოგიების დეპარტამენტის პროფესორ-მასწავლებელთა კონსულტაციების გრაფიკი (2018-2019 წ. I სემესტრი)


გილოცავთ საუნივერსიტეტო ცხოვრების დაწყებას!

გისურვებთ წინსვლას, ახალ-ახალ მიღწევებს, ნაყოფიერად გამოგეყენებინოთ სტუდენტური წლები, რათა ჩამოყალიბდეთ მაღალკვალიფიციურ სპეციალისტებად და გაამართლოთ ქვეყნის, უნივერსიტეტისა და მშობლების იმედები.

მოკლედ გაგაცნობთ იმ რეკომენდაციებსა და პროექტებს, რომლებიც დაგეხმარებათ სწრაფად ადაპტირებაში:

·   2018-2019 სასწავლო წლის I სემესტრი იწყება 8 ოქტომბერს და მოიცავს 20 კვირას. აქედან  15 კვირა არის სასწავლო (სააუდიტორიო მეცადინეობები), ერთი კვირა ეთმობა შუასემესტრულ გამოცდას (მაქსიმალური ქულაა 30, მინიმალური დადებითი - 7,5), მე-17 კვირა – პროექტების და ლაბორატორიული სამუშაოების ჩაბარებას და/ან  დასკვნითი გამოცდისათვის მზადებას, სამი   კვირა – სესიებს (დასკვნითი და დამატებითი გამოცდები. მაქსიმალური ქულაა 40, მინიმალური - 10).  დასკვნით გამოცდაზე გასასვლელად აუცილებელია სემესტრის განმავლობაში არანაკლებ მინიმალური (მიმდინარე აქტივობის 15, შუასემესტრული გამოცდის 7,5) ქულების დაგროვება. თითოეული სასწავლო კურსი ჩაითვლება ჩაბარებულად არანაკლებ 51 ქულის მოგროვების შემთხვევაში. გთხოვთ არ გააცდინოთ ლექცია-სემინარები, სრულფასოვნად ჩაერთეთ სასწავლო პროცესში, რათა არ დაკარგოთ მიმდინარე აქტივობის შეფასებები (მაქს. 30, მინ. - 15);

· წარჩინებულ სტუდენტებს დაენიშნებათ სახელმწიფო სტიპენდია თვეში 150 ლარის ოდენობით;

·   დევნილის სტატუსის მქონე სტუდენტებს სწავლის საფასური შეუმცირდებათ 200 ლარით;

· სავალდებულოა ფინანსური ხელშეკრულების დადგენილ ვადაში შესრულება, რათა არ შეგიჩერდეთ სტუდენტის სტატუსი;

·  სწავლის პერიოდში გექნებათ საშუალება  მიიღოთ მონაწილეობა როგორც საუნივერსიტეტო, ასევე  საერთაშორისო სტუდენტურ კონფერენციებში, ვორქ-შოფებში, რაშიც ფინანსურ მხარდაჭერას გაგიწევთ ფაკულტეტი;

· წარჩინებულ სტუდენტებს ექნებათ საშუალება მონაწილეობა მიიღონ იმ საერთაშორისო გაცვლით პროგრამებში, რომლებშიც ჩართულია სტუ;

· სწავლების მე-4 წლის სტუდენტებს ექნებათ უნივერსიტეტის მხარდაჭერა, რომ გაიარონ პრაქტიკა სახელმწიფო და კერძო სტრუქტურებში;

·  უნივერსიტეტში მოქმედებს სწავლების ინდივიდუალური გრაფიკი;

·  სოციალურ საკითხთა, სპორტისა და კულტურის დეპარტამენტი შემოგთავაზებთ  საინტერესო სტუდენტურ სერვისებს - მათ შორის ექსკურსიებს, უნივერსიტეტში მოქმედ სხვადასხვა წრეებს, როგორც სპორტული, ასევე გასართობი და შემეცნებითი ხასიათის შეჯიბრებებს და ა. შ.;

· ფაკულტეტი იზრუნებს, დაასაქმოს საუკეთესო აკადემიური მოსწრების კურსდამთავრებულები;

·   უნივერსიტეტში მოქმედებს ეთიკის კოდექსი, რომლის დაცვაც სავალდებულოა;

·  სავალდებულოა ყოველი სასწავლო წლის დაწყებისას ახალი სასწავლო ხელშეკრულების გაფორმება, ხოლო ყოველი სემესტრის შემდეგ - მიღწეული შედეგების გაცნობა;

·    ფაკულტეტის ბიუჯეტიდან დაფინანსდება საუკეთესო სტუდენტური პროექტები;

·   პერიოდულად ჩატარდება საჯარო ლექციები საზღვარგარეთის წამყვანი უნივერსიტეტებიდან მოწვეული პროფესორების მიერ;

· სწავლის პერიოდში თქვენ მოგემსახურებიან მაღალკვალიფიციური პროფესორ-მასწავლებლები და ადმინისტრაცია.

გისურვებთ წარმატებებს!




საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ცენტრალური ბიბლიოთეკისა და მისი ფილიალებით სარგებლობის წესი

 

       სტუ-ს სასწავლო პროცესის მართვის ინსტრუქციის ცვლილებების შესახებ (დადგენილება #2691, 27.12. 2017 წ.) 

საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტში სასწავლო პროცესის მართვის ინსტრუქცია


სტუდენტთა საყურადღებოდ!

სასწავლო კურსის გავლისათვის საჭიროა წინაპირობების დაცვა. სტუდენტი, რომელმაც ვერ გადალახა ზღვარი და დარჩა  საგანი, ვალდებულია:·        

  • ფაკულტეტის ვებგვერდზე http://gtu.ge/bef/# განთავსებულ საგანმანათლებლო პროგრამებში (იხილეთ თქვენი სასწავლო პროგრამა) გადაამოწმოს დარჩენილი საგანი არის თუ არა შემდეგში გასავლელი რომელიმე სასწავლო კურსის წინაპირობა.

  • გამოცხადდეს დეკანატში  და შეცვალოს მომდევნო სემესტრის სასწავლო ხელშეკრულება.


სტუდენტებისთვის სწავლის საფასურის გადახდასთან დაკავშირებით შეღავათის გაწევის წესი


ინფორმაცია კონფერენციების შესახებ


პირველად საქართველოში  „მომავალ საჯარო მოხელეთა სპარინგი“ გაიმართება



საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში სასწავლო პროცესის მართვის ინსტრუქცია